domingo, 14 de octubre de 2012

Comença un nou curs...


Benvinguts i benvingudes al bloc.
L’any passat, ja vaig començar una nova etapa en la meva vida, estudiar Educació Infantil. El temps, els moments viscuts durant aquells mesos, transcorrien de forma veloç, quasi sense adonar-me’n.

Córrer endavant no parar-se davant dels obstacles.





                                                   http://www.flickr.com/photos/patrishia/96059111/
Un any després em trobo realitzant el segon curs d’aquella carrera que tant desitjava i he desitjat estudiar. Gràcies a la qual, visqués noves experiències, nous horitzons, s’obriren noves finestres i conegués nous i noves companyes, que aquest any ens acompanyen. En el camí cap a la docència, cap a ser mestres, guiar en el procés d’ensenyament als infants.


Us preguntareu, quines expectatives diposites en el nou curs? Continues amb les mateixes ganes  i esperances de guiar el procés d’aprenentatge dels nens, és a dir de ser mestre? 
Fer front a les complicacions que la vida pot oferir.


Aquest nou curs, l’he començat amb moltes ganes i il·lusió quasi o més que l’any passat.Tinc totes les meves forces dipositades en aprendre i espero poder gaudir molt, sentir noves emocions, simplificant, estar contenta amb el que fas, posar-te noves metes cada vegada més altes.

En resum, aconseguir pas a pas el meu desig de ser una miqueta més mestra, ser capaç d’anar més enllà. I d’aquesta manera, poder apropar-me cada dia més al meu futur. 

Perquè tal i com diu Lionel Richie en la cançó següent:
"A helping hand someone who understands
That when you feel you've lost your way
You've got some one there to say I'll show you"
     

No hay comentarios:

Publicar un comentario